17 бер. 2014 р.

Пісочком-багнючкою

Мені чомусь щоразу важко вирішити в який колір пофарбувати гусені. З огляду на реалізм, я намагаюся міркувати з точки зору типової місцевості де їздила машина, яку я роблю на той момент. Але я усвідомив, що мої знання іспанської географії дуже слабкі :) Так як модель мені на той час вже набридла через погану якість і жахливу технічно-історичну невідповідність, то я задовольнився необґрунтованим і суб’єктивно вигаданим враженням, що там, де катався цей танчик мало бути сухо і пильно, скажімо, як в степу. Отже вирішив пофарбувати гусені в такий собі колір багнючки пісчаного кольору, використовуючи кольори Revell (емаль) 16 sandy yellow, 37 reddish brown та 82 dark earth. Я їх нещодавно купив в іграшковій крамниці, яка дешево позбувалася залишків фарби.


Фарбував просто пензлем, по „срібній“ пластмасі деталей, без будь-якої ґрунтовки або попереднього шару. Вийшло непогано, хоча треба буде забруднити згодом. Для цього планую потренуватися пастельним порошком.


Немає коментарів: